Wijnen uit meerdere streken. In één keer afrekenen.
Mijn winkelwagen

0 items € 0,00

Klachtenafhandeling

Heeft u een klacht of bent u het ergens niet mee eens? Meld het ons direct! Wij zoeken graag samen met u naar de beste oplossing of het juiste antwoord. Wij streven altijd naar de beste service en vinden het belangrijk om naar u te luisteren.

Wij raden u aan de geleverde producten onmiddellijk na ontvangst te inspecteren. Indien u naar aanleiding van een geleverd product, de levering, het bestelproces of anderszins een klacht heeft, kunt u dit aan ons kenbaar maken door een e-mail te sturen naar [email protected] of door een brief te sturen naar:

Wijnenshop.com
Radesingel 41
9711 EH Groningen 

Vermeld duidelijk de klacht en de eventuele oorzaak van de klacht. Schade? Stuur altijd het factuurnummer en foto's mee van de schade. Schades kunt u uiterlijk binnen 8 dagen reclameren.

Wij vragen u om in de e-mail of brief zo duidelijk mogelijk de aard van de klacht te omschrijven en foto's te maken van schade die is toe te wijzen aan een verkeerde levering. Vermeld ook altijd het nummer van uw bestelling en uw contactgegevens. Wijnenshop.com zal uiterlijk binnen vijf werkdagen reageren of contact met u opnemen om de klacht te bespreken en af te handelen.

Klachtenafhandeling:

Je ontvangt altijd van ons een ontvangstbevestiging dat wij je bericht hebben ontvangen. Wij vragen je om in de e-mail of brief zo duidelijk mogelijk de aard van de klacht te omschrijven en eventueel foto's te maken van schade die is toe te wijzen aan een verkeerde levering. Vermeld ook altijd het nummer van de bestelling en je contactgegevens.

Wij reageren uiterlijk binnen vijf werkdagen via e-mail of we nemen telefonisch contact met je op om de klacht te bespreken en af te handelen.